De Vereniging

Informatie voor leden

Privacy statement

Vraag en Aanbod

Hier kunt u een advertentie of oproep plaatsen. Het plaatsen van een advertentie is voor leden van de Noordkapervereniging gratis. Voor niet-leden kost het plaatsen van een advertentie 10 euro. Voorwaarde voor plaatsing is dat het aangebodene of gevraagde een relatie heeft met de Noordkaper als schip. Wilt u een advertentie plaatsen, stuur dan een email met de advertentietekst en eventueel een foto aan de webmaster. Wij zullen de adverentie plaatsen indien er geen commerciele belangen mee gemoeid zijn.

Commerciële partijen wordt verzocht hun waar via de daarvoor bestemde kanalen aan te bieden.

Onderwerp
2021-04-03

Te koop gevraagd Noordkaper 22

Ben al enige tijd op zoek naar een stalen Noordkaper 22 - Visserman. Mocht iemand zijn schip willen verkopen neem dan svp contact met mij op. Een aanwijzing naar een potentiële verkoper buiten jullie vereniging levert zeker een lekkere fles wijn of whiskey op! Contact: Koen Kortman - koen.kortman@gmail.com - Tel: 0651281060

2021-01-31

Te koop Noordkaper 29

Noordkaper 29 classic gebouwd in 1978 door Van der Weide. De noordkaper heeft een lengte van 9 meter en is 3.10 meter breed. Stahoogte kajuit 1.90 meter. Motor: Yanmar diesel type 2QM 20pk.

Voor meer informatie en foto’s
: Luma - Webflow Ecommerce website template.

Contact: zeilbootnoordenwind@gmail.com

2020-12-12

Te koop gevraagd Noordkaper 43 of 46

Wij zijn gecharmeerd geraakt van het Noordkaper ontwerp en concept, daarom zijn we op zoek naar een dergelijk schip.  Mocht u overwegen om uw 43 of 46 voeter te verkopen neem dan contact op met
Jan Paul Witten: 0615600638 of  Email: jpwitten@icloud.com.

2020-11-07

Te koop: lampjes voor boordlichten

Handig om aan boord te hebben!

Voor de rode en groene boordlichten van onze Noordkaper heb ik een tijdje geleden buislampjes besteld. Door een vergissing heb ik er veel meer ontvangen dan ik ooit zal gebruiken. Ze zijn per doosje van 10 stuks te koop, prijs 5 euro per doosje, excl verzendkosten. Specificaties: 12V, 10W, lengte 44mm, diameter 11mm. In de winkels zie ik prijzen tussen 2 en 4 euro per lampje.

Email: bootjeman@gmail.com

2020-09-03

Te Koop: Wintertent Noordkaper 43

Via de Noordkaper vereniging willen wij graag onze wintertent voor een Noordkaper 43 te koop aanbieden. De wintertent is zo goed als nieuw. Zware kwaliteit canvasdoek met aluminium frame. Nieuwwaarde 4600 euro. Wij willen de wintertent aanbieden voor 1.500 euro.

E-mail: reinalodewijks@gmail.com  telefoonnummer: 0646208182.

2016-08-23

Noordkaper 29 Classic 1977

Na 21 jaar trouwe dienst is mijn Noordkaper 29 Classic te koop. Bouwjaar 1977, volledige renovatie 1995 en vorig seizoen geheel nagekeken en opgeknapt.  De motor: tikken en lopen (Yanmar 22Pk diesel Grootzeil, botterfok, fok, stormfok, vliegende (rol) kluiver 5 zeilen, kimkieler. Zoals Noordkaper eigen: een sfeervol interieur. Deze zomer te spotten op en rond het IJsselmeer of wadenzee. informatie 0622 971 842