De Vereniging

Privacy statement

Eerste Hulp Aan Boord (EHAB) koffers

Beste Noordkaperleden,

In vervolg op de aankondiging die we vorig jaar deden, tijdens de Algemene Ledenvergadering en bij de presentatie over medische calamiteiten aan boord, informeren we jullie nu over de mogelijkheid in te tekenen op een speciale aanbieding, Eerste Hulp Aan Boord koffers, voor Noordkaperleden!

Deze unieke complete Eerst Hulp Aan Boord [EHAB] koffers, voor de kust/zeezeiler is enerzijds de basiskoffer voor de zeiler die korter dan 24 uur van wal is en ’ s avonds vanuit de haven een arts kan raadplegen. Anderzijds de lange afstandskoffer voor de zeezeiler die meerdere dagen van de wal is. Beide koffers zijn samengesteld door een tweetal zeilende medici en van Nederlands fabricaat. Vergeleken met vergelijkbare nautische first aid kits zijn het zeer complete, compacte en prijsconcurrerende koffers! Voor nadere informatie en exacte specificaties van beide koffers zie: rsmedicalsailing

Naast deze aanbieding hebben we de samensteller van beide koffers, dhr. Rob Sijbers [huisarts] bereid gevonden een training te geven in de toepasbaarheid van de hulp en verbandmiddelen. Deze training gaat in detail in op de toepasbaarheid van de EHAB koffers en zal worden gegeven op onze Algemene Ledenvergadering van 16 maart aanstaande in Huizen. Voor beide koffers hebben we als NKV leden een groepskorting van 15% wanneer er van de kustzeilers koffer (normale prijs € 85) er meer dan 10 besteld worden, een korting derhalve van € 12.75. Wanneer er van de zeezeilers koffer (normale prijs € 175,=) meer dan 5 besteld worden geldt een korting van € 26.25. Worden er van de basiskoffer minder dan 10 besteld en/of van de lange afstandskoffer minder dan 5, dan geldt de normale prijs. Facturatie zal plaats vinden na levering van de koffer op de ALV. In geval de koffer verzonden moet worden zullen er verzendkosten in rekening worden gebracht.

Het bestelformulier voor de koffer dient voor 16 februari aanstaande te zijn ingevuld en is te vinden via de volgende link.

Met vriendelijk groet
Bestuur NKV, namens deze