Agenda 2024

Zomertreffen Enkhuizen en verrassingshaven
12-14 mei 2023

Dit jaar zal ons jaarlijks zomertreffen aanvang nemen te Enkhuizen gevolg door een puzzeltocht naar een nog onbekende bestemming

Programma zomertreffen 2023:

Aanvangslocatie

Buyshaven te Enkhuizen

Vrijdagmiddag 12 mei 2023

Aankomst Buyshaven te Enkhuizen.
De haven is voor ons gereserveerd, we kunnen zo veel mogelijk bij elkaar liggen. Havengeld zelf afrekenen op het havenkantoor. In de avond houden wij een gezamenlijke BBQ op het grasveld. Iedere boot/deelnemer draagt daarbij zelf zorg voor een eigen BBQ (zowel de BBQ zelf als het eten en drank). De vereniging verzorgt een eenvoudige borrel.

Zaterdag 13 mei 2023

Na het palaver dat zal plaatsvinden om 10:00 gaan we gezamenlijk het water op en zetten we koers naar een verrassingsbestemming. De coordinaten van de bestemming dient de bemanning te achterhalen aan de hand van een puzzelopdracht. In de haven die hoort bij de verrassingsbestemming zijn ligplaatsen gereserveerd alsook tafels bij een plaatselijk restaurant. Er wordt een driegangenmenu geserveerd waarbij kan worden gekozen uit vis, vlees of vegetarisch.
10.00 uur: Palaver
18.30 uur: Diner in restaurant op de verrassingsbestemming.

Zondag 14 mei 2023

Ieder gaat zijns weegs.

In verband met de diverse reserveringen graag tijdig inschrijven De inschrijving sluit 7 mei a.s. ivm de nodige reserveringen Inschrijven doe je door het online inschrijfformulier in te vullen dat je hier kunt vinden.

De havengelden zijn voor eigen rekening van de deelnemers alsmede de kosten voor het diner. Deelnamekosten inclusief diner op zaterdag en drankjes zijn 38,50 euro pp. De kosten dienen met de penningjuf te worden afgerekend. Voor de betaling ontvangt u tzt een Tikkie van de penningjuf.
ps. Een museumjaarkaart kan van pas komen.

Namens de evenementencommissie , Tiny Dekker en Klaas van Balen.