Agenda 2022

Zomertreffen Marker Wadden!!!
13-14 mei 2022

Dit jaar zal ons jaarlijks zomertreffen plaatsvinden te Lelystad en de Marker Wadden.

Programma zomertreffen 2022:

Batavia Haven Lelystad.
Voor wie met de auto komt: Bataviahaven 1, 8242 PR Lelystad. Parkeren: Volg in Lelystad de borden ‘Batavia Stad’ en je komt op de parkeerplaats van Batavia Stad, kosten € 3,00 (prijspeil 2021) voor de hele dag.

Vrijdagmiddag 13 mei 2022

Aankomst Bataviahaven Lelystad. De haven is voor ons gereserveerd, we kunnen zo veel mogelijk bij elkaar liggen Havengeld € 2,00 per meter, inclusief stroom en water. Havengeld zelf afrekenen op het havenkantoor. Voor degenen die samen willen eten is de bovenzaal van Restaurant de Rede gereserveerd, zodat we niemand teleur hoeven te stellen dat er geen plaats is. Dit voor eigen rekening.

Zaterdag 14 mei 2022

Voor die leden, die met de auto komen, parkeren in Batavia Stad, en aansluiten bij het vertrekpunt van Veerboot Marker Wadden.
9.30 uur: afvaart Veerboot Marker Wadden Vaartijd ongeveer 45 minuten Op Marker Wadden rondleiding met gids. Daarna vrij rondwandelen, eten en drinken in het mooie paviljoen, dit voor eigen rekening.
14.30 uur: terugvaart naar Lelystad
18.00 uur: in Restaurant de Cantine wordt een driegangenmenu met keuze uit vlees, vis en vegetarisch geserveerd. De Cantine is een oude werkkeet in gebruik tijdens de bouw van de Polder.

Zondag 15 mei 2022

Ieder gaat zijns weegs, wellicht met een uitstapje naar Bataviastad of het Flevomuseum.

Het programma is zo opgesteld, dat ook zonder boot op zaterdag kan worden deelgenomen, opdat leden met een boot in het hoge noorden of verre zuiden niet de tocht naar Lelystad hoeven te maken.

In verband met de diverse reserveringen graag tijdig inschrijven De inschrijving sluit 1 mei a.s. Inschrijven doe je door het online inschrijfformulier in te vullen dat je hier kunt vinden.

Eigen bijdrage voor het evenement is € 25,00 per persoon (of je nou lid bent van Natuurmonumenten of niet). Voor de betaling ontvangt u een Tikkie van de penningjuf. Indien je lid bent van Natuurmonumenten, niet vergeten om je pas mee te nemen.

Namens de evenementencommissie , Tiny Dekker en Klaas van Balen.