Agenda 2019

Zomertreffen 2019 in Monnickendam ⁄ Volendam!!!
24-26 mei 2019

Dit jaar zal ons jaarlijks zomertreffen plaatsvinden op het Markermeer.

Voorlopig programma zomertreffen 2019:

Vrijdagmiddag 24 mei 2019

Aankomst in de haven van Monnickendam. NIEUW!!!!! Borrelen en hapjes vanaf 17.00 uur. In de "Steg" ( voormalige visafslag) bij de Lange Brug aan de binnenhaven. Rondom de binnenhaven zijn, voor diegene die uit eten willen gaan, meerdere restaurantjes en terrasjes.

Zaterdagochtend 25 mei 2019

Palaver om 10.00 uur in de "Steg" met koffie en.........
Dit jaar geen wedstrijd maar een toertocht met opdrachten, uitgezet op het Markermeer.

Zaterdagmiddag

Na aankomst van de toer in de Marina van Volendam, gelegenheid om bij elkaar op de boten bij te praten en leuk.... om elkaars boot/inrichting te bewonderen en misschien wel handige tips op te halen?? Beetje nostalgie van de eerste edities.

Zaterdagmiddag ⁄ avond

Om 18.00 uur worden wij verwacht in Grand Café-Restaurant Pieterman, gevestigd op de Marina. Dit jaar is gekozen voor Volendamse tapas, waaruit buiten de eerste drie tapas, gekozen kan worden uit 28 verschillende tapas. Waaronder vlees, vis en vegetarische gerechtjes. 20.30 uur tot 00.00 uur begint ons feestje ter gelegenheid van het tweede lustrum, het tienjarig bestaan van de NKV. In een apart zaaltje genaamd "het Fokje" , geboekt is een Latin Trio met hele aanstekelijke, vrolijke muziek. Neem je DANSSCHOENEN mee!!!!

Zondag 26 mei 2019

10.00 uur koffiedrinken op het terras van Grand Café de Pieterman , napraten. Daarna afscheid nemen en uitzwaaien.

Verder willen wij , Tiny en Klaas, niet teveel verklappen. Wel hebben wij een aantal leuke verrassingen bedacht en voorbereid, om dit Lustrum evenement tot een memorabel gebeuren te laten zijn. Hierbij nodigen wij alle leden uit om je voor dit mooie, feestelijke Zomertreffen in te schrijven. Wij, zullen jullie verwelkomen bij aankomst op vrijdag 23 mei vóór 17.00 uur in Monnickendam. Wij proberen het zo te regelen, dat de boten in beide havens bij elkaar komen te liggen, wel zo gezellig

Namens de evenementencommissie , Tiny Dekker en Klaas van Balen.

Inschrijven doe je door voor 20 mei het online inschrijfformulier in te vullen dat je hier kunt vinden.

Havengelden kunnen per boot worden betaald in de betreffende havenkantoren. Monnickendam: havenkantoor de"Steg" Volendam:havenkantoor Marina Volendam geeft ons een speciaal tarief van € 1,- per meter.

De kosten voor dit evenement zijn € 27,50, dit is exclusief de ligplaatsen, maar inclusief diner

Vriendelijk verzoek de kosten voor deelname te betalen voor aanvang van het zomertreffen door overmaken op rekeningnummer: IBAN NL50 INGB 0005 7809 99 t.n.v. Noordkapervereniging.