Agenda 2020

Vanwege geadviseerde terughoudendheid bij de uitbraak van het Corona virus, is besloten deze bijeenkomst te annuleren

Jaarvergadering

Zaterdag 28 maart houden wij de 12e jaarvergadering en aansluitend de winter reunie in Huizen bij zeilvereniging Avoh. We zullen als bestuur verantwoording afleggen over de jaarrekening van 2019 en de begroting voor 2020. De agenda en alle benodigde stukken voor deze jaarvergadering staan inmiddels hier. Aftredend en herkiesbaar zijn Lydia de Ruyter, Penningmeester van de vereniging en Bart Wolles bestuurslid en Webmaster. Eventuele tegenkandidaten kunnen zich vanaf heden melden bij de secretaris van de vereniging. Naast de bestuurlijke, zullen we ook toelichting kunnen geven over de activiteitenagenda van 2020, zoals de locatie van, en de activiteiten op, het zomertreffen van 15 mei 2020.

Lunch

Als gebruikelijk, maar helaas voor de laatste keer verzorgd door Wim en Anneke Kok, wordt er een heerlijke lunch geserveerd.

Presentatie

Tijdens het middagdeel ontvangen we Jan Cees Kossen. Jan Cees heeft een lange staat van dienst op het gebied van (zee-) zeilen, was eigenaar van de zeilscholen Krekt Oer 't Wetter en de Zeezeilers van Marken en een ervaren instructeur o.a. bij de zeezeilers van Marken. Manoeuvreren en het overwinnen van nautische ″ onzekerheden ″ zijn als gesneden koek voor hem en zullen dan ook zeker aan bod komen in de presentatie die hij voor ons zal verzorgen. Interactieve deelname stelt hij op prijs. Naast deze ruime ervaring is Jan Cees coauteur van het boek: ″ Leidraad voor zeilers ″.

Visserslatijn wisseltrofee

Na de presentatie zullen we met tromgeroffel, voor de eerste maal, de Visserslatijn wisseltrofee uitreiken. Deze prijs is in het leven geroepen als dank voor de auteurs die de moeite hebben genomen hun ervaringen en/of belevenissen met ons te delen in het NKV clubblad Krill. De genomineerden voor deze trofee zijn bekend gemaakt op de Nieuwjaarsbijeenkomst in Kampen en staan met motivatie waarom, vermeld op onze website.

Inschrijven is niet meer mogelijk

Kosten:

Dit jaar zullen er geen kosten in rekening worden gebracht

Lokatie

wsv AVOH
CLUBHUIS Het Foksel
Energieweg 5
1271 EC Huizen
T. 0355256460
052 18.5000 N
005 14.6352 E

(Het clubhuis van de AVOH ligt achter het gebouw van de reddingsbrigade)

www.avoh.nl
Inloop vanaf 10.30 uur aanvang ALV 11.00 uur.